Je hebt een declaratie voor je bouwdepot gedaan. Of misschien een wijziging, een vraag of een klacht voor je hypotheek doorgegeven. Dan wil je graag weten wanneer Obvion de wijziging verwerkt of jouw vraag beantwoordt. Wij streven ernaar om je zo snel en adequaat mogelijk van dienst te zijn. Hieronder kun je per onderwerp zien hoe lang de gemiddelde reactietermijn bedraagt.
Let op: heb je een wijziging via je adviseur aangevraagd? Dan kan hij je meer vertellen over de actuele stand van zaken.
Dit zijn de actuele reactietermijnen
Onderwerp | Maximale reactietermijn |
---|---|
Bouwdepot | 6 werkdagen |
Extra terugbetalen | 6 werkdagen |
Indicatie vergoeding | 5 werkdagen |
Terugbetaalnota | Je ontvangt de terugbetaalnota 5 werkdagen voor de geplande terugbetaaldatum |
Offerte (niet voor verhoging en ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid) | 4 werkdagen |
ASR Spaarhypotheek | 25-30 werkdagen |
Adreswijziging | 10 werkdagen |
Rekeningnummer wijzigen | Geef de wijziging vóór de 10e van de maand door. Dan verwerken we dit voor de eerstvolgende incasso. |
Aflosverzoeken i.c.m. een polis | 2 werkdagen |
Klacht - ontvangstbevestiging |
binnen 15 dagen |
Klacht - afhandeling |
Je krijgt onze reactie uiterlijk binnen 6 weken na ontvangst van je klacht |
Het einde van het jaar is een drukke tijd voor jou en voor ons. Houd daarom rekening met de verwerkingsdatums die we in november én december hanteren om jouw wijzigingsverzoek (bijvoorbeeld extra terugbetalen of declaratie voor bouwdepot) nog dit jaar te kunnen afhandelen.