Vraag over je hypotheek bij Obvion? Vind hier snel en gemakkelijk je antwoord.
Vragen over je hypotheek?
Contact
Wat is je vraag?
Meest gestelde vragen
We begrijpen dat je door hoge energiekosten en stijgende inflatie moeite kunt hebben met het betalen van je hypotheek.
Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer om jouw situatie en de mogelijkheden te bespreken. Het is de eerste stap op weg naar een mogelijke oplossing.
Stuur een mail naar bijzonderbeheer.db@obvion.nl en leg je situatie uit.
Handige links
- We bieden deze hulp bij betalingsproblemen
- Krijg inzicht en tips voor je geldzaken
Kloppen je gebruikersnaam en wachtwoord?
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je via MijnObvion een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.
Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je via MijnObvion de gebruikersnaam opvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘Gebruikersnaam vergeten?’
Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.
Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200.
Dat kun je zelf regelen via MijnObvion. Nadat je bent ingelogd, klik je in het menu op 'Mijn gegevens'. Daar vind je de mogelijkheden om jouw gegevens te wijzigen. We verwerken de wijziging direct in ons klantsysteem en gebruiken dit in onze verdere correspondentie met je.
Nog geen account voor MijnObvion? Maak dan zelf binnen 1 - 2 minuten een account aan.
Wijziging doorgegeven | Wanneer krijg je antwoord?
Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten.
Niet kunnen vinden wat je zoekt?
Vraag het je adviseur
Wil je de bestaande hypotheek wijzigen? Dan verwijzen we je meestal door naar je adviseur. Dit doen we omdat bepaalde wijzigingen financiële en fiscale gevolgen kunnen hebben. In dit overzicht lees je welke zaken je direct met ons kunt regelen en welke je beter met een adviseur kunt bespreken.
Via MijnObvion zie je wie jouw adviseur is. Log in dan heb je de contactgegevens van jouw adviseur meteen bij de hand.
Vraag het Obvion
We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt. Neem contact met ons op via één van onderstaande manieren.
Je kunt je vraag ook per chat aan ons stellen! Hoe dit werkt? Als er een medewerker beschikbaar is, dan zie je rechtsonder aan de pagina een oranje blokje met ‘Vragen? Live Chat’. Klik hierop en dan opent het chatvenster. De rest wijst vanzelf.
We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt.
Bel ons via telefoonnummer 088 1470 200 (lokaal tarief).
De medewerkers van ons Service Centrum zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 17:30 uur.
Overige gegevens
Postadres
Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen
Bezoekadres
Burgemeester De Hesselleplein 31
6411 CH Heerlen
Navigatie tip: Om bij de bezoekersparkeerplaats van Obvion te komen, gebruik je voor je navigatiesysteem het adres Ververstraat 8 - 6411 CE Heerlen.
KvK Zuid-Limburg Handelsregisternummer 140 54 733 | AFM vergunningsnummer 120 12 721
Statutair gevestigd te Eindhoven
Het einde van het jaar is een drukke tijd voor jou en voor ons. Houd daarom rekening met de verwerkingsdatums die we in november én december hanteren om jouw wijzigingsverzoek (bijvoorbeeld extra terugbetalen of declaratie voor bouwdepot) nog dit jaar te kunnen afhandelen.