MijnObvion is een beveiligde persoonlijke pagina waarop je je hypotheekgegevens online kunt bekijken en wijzigen. Zo heb je op ieder gewenst moment inzage in je hypotheekgegevens.
Obvion Hypotheken
Wat is MijnObvion?
Veelgestelde vragen over MijnObvion
Heb je een vraag over MijnObvion? Kijk dan eens of het antwoord op jouw vraag bij de veelgestelde vragen staat.
Heb je al een account voor MijnObvion?
Dan weet je vast hoe alles werkt. En anders kun je op deze pagina lezen welke mogelijkheden je hebt in MijnObvion.
Nog geen account? Binnen 1-2 minuten kun je zelf een MijnObvion account maken
Nieuwe klant? Wacht op welkomstmail
Fijn dat je meteen een account voor MijnObvion wilt maken. Jouw hypotheekgegevens moeten dan eerst in onze systemen zijn verwerkt. Wacht daarom tot je onze welkomstmail hebt ontvangen. Dit is meestal een week nadat je de hypotheekakte bij de notaris hebt getekend. Geen welkomstmail ontvangen? Kijk dan of deze in jouw spambox terecht is gekomen.
Wat kun je regelen met MijnObvion?
Al meer dan 190.000 klanten gebruiken MijnObvion. Omdat ze hun eigen hypotheekgegevens willen zien of bijvoorbeeld de jaarlijkse saldo-opgave willen downloaden.
Wijzigingen voor je hypotheek
Je kunt met MijnObvion zelf dingen online regelen voor je hypotheek, zoals:
- Bouwdepot - facturen online indienen en saldo bouwdepot inzien
- Extra terugbetalen - je ziet de vergoedingsvrije som en (na invullen bedrag extra terugbetaling) het nieuw maandbedrag
- Rente tussentijds aanpassen - zelf een offerte aanvragen
- Nieuwe rentevaste periode - kies een nieuwe rente en je ziet de gevolgen voor je bruto maandbedrag
- Woningwaarde wijzigen - handig voor een hypotheek zonder NHG
- Hypotheeksoort omzetten - naar Woon Hypotheek
- Hypotheekhouders verklaring aanvragen - als je naar een huurhuis verhuist
Jouw gegevens inzien of wijzigen
Ook jouw gegevens kun je zelf wijzigen via MijnObvion. Denk daarbij aan:
- Brieven downloaden - over afschrijvingen, betalen of terugbetalen
- Saldo-opgaven downloaden - ook van eerdere jaren
- Rekeningnummer wijzigen - voor de maandelijkse incasso
- Inkomensgegevens wijzigen - voor indicatie of toekomstige hypotheeklasten betaalbaar zijn en blijven
- E-mailadres wijzigen - voor berichten vanuit MijnObvion
- Adres wijzigen
- Telefoonnnummer wijzigen
Het einde van het jaar is een drukke tijd voor jou en voor ons. Houd daarom rekening met de verwerkingsdatums die we in november én december hanteren om jouw wijzigingsverzoek (bijvoorbeeld extra terugbetalen of declaratie voor bouwdepot) nog dit jaar te kunnen afhandelen.